پرسش های متداول

ارایه دهندگان خدمات در شیراز سرویس چه ویژگی دارند؟

شرکای تجاری شیراز سرویس به دقت از میان برترین فعالان حوزه‌های خدماتی انتخاب گردیده‌اند و تمامی ایشان ملزم به رعایت استانداردهای شیراز سرویس هستند و تمامی متخصصین ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه جهت ارائه خدمت شایسته در شیراز سرویس می باشند و سوابق کاری آنان به دقت بررسی می‌شود.

آیا خدمات مورد ارائه و سرویس کاران؛ نیروهای استخدامی شیراز سرویس هستند؟

شیراز سرویس با توجه به معیارهای سخت‌گیرانه و نیز بررسی پیشینه ارائه‌دهندگان سرویس بهترین‌ها را گلچین و با معرفی و تضمین آنان سعی می نماید آرامش را برای مشتریان محترم فراهم نموده و با برقراری قردادهای دوطرفه الزام لازم را ایجاد نماید؛ لیکن سرویس‌کاران استخدام مستقیم شیراز سرویس نیستند.

چه کسانی می توانند از خدمات شیراز سرویس استفاده کنند؟

کلیه افراد حقیقی و حقوقی (شهروندان) می توانند با نصب اپلیکیشن شیراز سرویس از خدمات شیراز سرویس استفاده نمایند برای این منظور می بایست از طریق سایت شیراز سرویس یا سایر سایت های تخصصی ارائه اپلیکیشن جهت نصب نرم افزار و استفاده از آن اقدام نمایند.

چه کسانی می توانند به عنوان متخصص عضو شیراز سرویس بشوند؟

کلیه ارائه دهندگان خدمات شامل افراد حقیقی و حقوقی(مغازه، شرکت و مانند آن) که توانایی کار کردن با گوشی هوشمند متصل به اینترنت را دارند می توانند ضمن ثبت نام در سایت یا تماس با شرکت مراحل عضویت را طی نمایند و در لیست استادکاران و متخصصین قرار بگیرند.
جهت مشاهده لیست سرویس ها و خدمات تحت پوشش شیراز سرویس می توانید به قسمت لیست خدمات در سایت مراجعه نمایید.

چه خدماتی از طریق شیراز سرویس قابل ارائه هستند؟

کلیه خدمات در گروه های اصلی (خدمات خانگی، لوازم خانگی، شستشو و تنظیف، تأسیسات و لوله کشی، خدمات برقی، خدمات ساختمانی، کامپیوتر و موبایل، خدمات خودرو، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی و سلامت و خدمات حمل و نقل) که شامل حدود 150 خدمت مختلف می باشند از طریق شیراز سرویس قابل ارائه هستند.

از کجا می‌توانم راجع به قیمت انجام خدمات مطمئن باشم، آیا مرجعی برای قیمت ها وجود دارد؟

جهت رفاه حال مشتریان گرامی ضمن ایجاد تعامل با اتحادیه های صنفی و مراجع صالح قیمت گذاری، لیست قیمت خدمات مختلف استخراج و در اختیار مشتریان عزیز می باشد.

برای انتخاب و نهایی کردن سفارش در اپلیکیشن نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش خدمات فنی و امور مشتریان تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای ثبت درست درخواست در نرم افزار موجود، کافی و روشن باشد اما در صورت وجود سوال و راهنمائی بیشتر با شماره امور مشتریان شیراز سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما باشند.

امتیاز من به متخصص چه تأثیری خواهد داشت؟

مشتریان محترم پس از تجربه خدمت خود با امتیاز دادن از یک ستاره تا پنج ستاره به سوالاتی که در اپلیکیشن پرسیده می شود، مشتریان آتی را جهت انتخاب سرویس‌کار راهنمایی می‌کنند، در نتیجه آیتم های مختلف رفتاری و فنی متخصص از جمله (ادب، رفتار محترمانه و حرفه ای، قیمت و میزان مهارت وی) مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند و کیفیت کار ایشان نیز مورد توجه قرار می گیرد.

آیا ممکن است سفارش من تایید شود اما به هر دلیل از پیش تعیین نشده‌ای مانند تصادف سرویس‌کار؛ یا هر مشکل دیگر خدمت مورد نظر را دریافت نکنم؟

اگر بنا به مسایل از پیش تعیین نشده و خارج از کنترل شیراز سرویس، سرویس‌کاری که شما انتخاب کرده‌اید قادر به حضور در محل شما نباشد، اگر سرویس کار عدم حضور را از طریق اپلیکیشن خود اعلام کنند، بلافاصله سرویس درخواست شده در لیست سایر استادکاران قرار می گیرد و توسط فرد دیگری انتخاب خواهد شد، در غیر اینصورت و عدم اعلام توسط استادکار، خود متقاضی از طریق اپلیکیشن خود می تواند سرویس را انجام نشده اعلام کند و ضمن درج نمره منفی در پرونده استادکار بلافاصله سرویس درخواست شده در لیست سایر استادکاران قرار می گیرد و توسط فرد دیگری انتخاب خواهد شد.

در صورت عدم رضایت از خدمت ارایه شده آیا حین یا بعد از انجام خدمت می‌توانم درخواست رسیدگی کنم؟

با وجودی که توافق بین کارفرما و متخصص بدون دخالت اولیه شیراز سرویس صورت می گیرد اما نظارت بر عملکرد متخصص از وظایف شیراز سرویس است بنابراین در پاسخ به این سوال باید گفت که:
بله چه در حین و چه بعد از انجام خدمت در صورت وجود هرگونه مشکلی می‌توانید با امور مشتریان شیراز سرویس تماس گرفته و پس از طرح موضوع کارشناسان شیراز سرویس موضوع را بررسی خواهند نمود.

آیا شیراز سرویس کیفیت خدمات ارایه شده را تضمین می‌کند؟

بله شیراز سرویس با تعریف مراحل و فرآیندهای انجام کار تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما مشتری محترم انجام داده لیکن بنا به هر دلیل سهوی و منطقی شیراز سرویس و شرکای تجاری آن؛ پس از بررسی متعهد به انجام دوباره‌کار یا بازپرداخت پول می‌باشند تا رضایت حاصل گردد.

آیا در هنگام حضور سرویس کار نیاز هست تا کسی در منزل یا محل کار حضور داشته باشد؟

بله شیراز سرویس توصیه می‌کند که حتماً از منظر نظارت و همینطور دریافت اطلاعات لازم در رابطه با خدمت مورد نظر شخص سفارش دهنده یا شخص جایگزین در زمان ارائه سرویس حضور داشته باشند.

آیا شیراز سرویس در منطقه یا محل من نیز خدمت ارایه می‌دهد؟

نرم افزار شیراز سرویس به گونه‌ای طراحی شده که پس از ثبت درخواست توسط مشتریان، سرویس درخواستی به کلیه استادکاران سرویس درخواستی که در منطقه مورد نظر آماده ارائه خدمت هستند اعلام می گردد و استادکار پس از آن آمادگی خود را اعلام خواهد نمود.

آیا لوازم کار را من باید تهیه کنم یا متخصص مسئول آن است؟

در رابطه با "ابزار کار" (مانند نردبان، دلر، دستگاه‌های فنی، آچار، ابزار مخصوص) متخصص مسئول است و برای انجام خدمت، متخصص مربوطه آن ها را به همراه خواهند داشت اما لوازم مصرفی در اکثر موارد به عهده مشتری است که هماهنگی‌های لازم پیش از انجام خدمت بین استادکار و مشتری انجام خواهد شد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات سفارش‌های قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد اپلیکیشن شوید، سپس کلیه سفارشات قبلی را در هر وضعیتی که باشند به تفکیک وضعیت مشاهده فرمایید.

آیا می توانم شماره تلفن متخصص را جهت انجام هماهنگی های بعدی یا اعلام وضعیت خدمت داشته باشم؟

بله، شماره استادکار تا 72 ساعت پس از انجام خدمت در لیست خدمات انجام شده و در قسمت جزییات قابل نمایش می باشد.

در چه مراحلی می توانم سرویس درخواستی را لغو کنم؟

امکان لغو یا انصراف از سرویس درخواستی در تمامی مراحل از جمله بلافاصله پس از ثبت، پس از انتخاب توسط استادکار، پس از تأیید استادکار توسط متقاضی و همچنین قبل از انجام توسط استادکار وجود دارد. صد البته ثبت مکرر درخواست و لغو آن توسط غیرفعال کردن خودکار حساب کاربری فرد در اپلیکشین شیراز سرویس می گردد.

دوست دارم از شیراز سرویس استفاده کنم، اما هنوز کاملاً به سفارش اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که خدمت مورد نظر به من می‌رسد؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. از طرف دیگر کلیه متخصصین در شیراز سرویس پس از ارزیابی دقیق و بررسی اهلیت و مهارت لازم تأیید می گردند و همچنین پرونده ایشان همواره نزد شیراز سرویس وجود دارد و در صورت نیاز امکان پیگیری تخلفات آن ها نیز به طور کامل وجود خواهد داشت.

آیا باید قبل از ارائه سرویس و ارزیابی توسط متخصص وجهی پرداخت کنم؟

خیر. استفاده از اپلیکیشن شیراز سرویس برای مشتریان محترم 100 درصد رایگان می باشد و هیچ وجهی توسط شیراز سرویس از مشتری دریافت نمی گردد و پرداخت وجه صرفاً از توافقات بین متخصص و کارفرما (مشتری) خواهد بود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. لیکن ارائه خدمت منوط به هماهنگی مشتری و ارائه دهنده خدمت می باشد و هماهنگی زمان انجام می بایست بین 2 طرف صورت پذیرد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از شیراز سرویس استفاده کنم و سفارش در محل آن شخص انجام شود؟

بله. در اپلیکیشن شیراز سرویس در هنگام ثبت درخواست و در قسمت نام و نام خانوادگی دریافت کننده خدمت، آدرس و تلفن های تماس می توانید اطلاعات خود یا سایرین را وارد کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

شیراز سرویس با ارسال پیامک‏ و نوتیفیکشن (اعلان) به گوشی شما، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و درخواست های مختلف را به تفکیک وضعیت مشاهده نمایید.

امکان ویرایش درخواست وجود دارد؟

بله در شرایط و وضعیت های مختلف امکان ویرایش درخواست وجود دارد لیکن این امکان با پیشرفت در وضعیت ها و پس از انتخاب توسط سرویس دهنده محدودتر خواهد شد.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شیراز سرویس تماس بگیرم؟

خیر، مراحل مختلف و فرایندهای انتخاب استادکار و ... به طور خودکار توسط سامانه انجام می گردند و نیازی به تماس تلفنی و هماهنگی های دیگر نیست.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی یا حضوری ثبت کنم؟

خیر، شیراز سرویس یک سامانه و اپلیکیشن تخصصی درخواست خدمت آنلاین است و به منظور تسریع در سرویس دهی به صدها مخاطب در لحظه طراحی گردیده است، لذا امکان ثبت سفارش تلفنی و حضوری وجود ندارد.

چگونه به شیراز سرویس کمک کنم؟

• اختصاص امتیاز به خدمت دریافتی:
شیراز سرویس به روشی طراحی شده که بعد از دریافت سفارش و اتمام کار شما مشتریان محترم قادر خواهید بود تا با استفاده از سیستم امتیازدهی به کیفیت خدمت ارایه شده امتیاز داده و سایر مشتریان و ما را در ارایه بهتر و با کیفیت تر خدمت یاری کنید، لازم به یادآوری است که امتیازات از ۱ تا ۵ ستاره قابل انتخاب است.
• عدم سفارش مستقیم به متخصص شیراز سرویس:
شیراز سرویس بر اساس اعتماد متقابل بنا نهاده شده و اطلاعات ارایه دهنده خدمت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت تا با سهولت بیشتری به ارایه خدمت بپردازیم، لذا بجهت بهبود کیفیت، تضمین سلامت خدمت و امکان پیگیری خدمت از ارتباط مستقیم در گرفتن خدمت مورد نظر از ارائه دهنده، اجتناب کنید که این اعتماد پایه یک رابطه برنده برنده است.
• ارایه بازخورد مستمر به شیراز سرویس:
هیچ کسب و کار موفقی در دنیا وجود ندارد که بدون دریافت نظرات مشتریانش و عمل به آن به موفقیت دست یافته باشد، شیراز سرویس نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بنابراین از شما مشتریان محترم درخواست دارد با نظرات و پیشنهادات اثربخش ما را در رسیدن به اهداف خود که ارایه خدمات با کیفیت و فرآهم آوردن آرامش خیال برای مشتریان است یاری فرمائید.
لذا با ارسال پیشنهادات و یا سوالات خود به پست الکترونیک info@shiraz-service.ir و همچنین درخواست خدمت‌های جدید/آتی در قسمت "تماس با ما" با ما همراه باشید.

شیراز سرویس چیست؟

شیراز سرویس به شما کمک می‌کند تا با آگاهی‌های لازم، در هر ساعت از شبانه‌روز، متخصصانی خوش‌نام را به صورت آنلاین برای انجام‌شدن خدمات خانه‌تان انتخاب کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر در زندگی‌تان لذت ببرید.

شیراز سرویس چگونه کار می‌کند؟

ابتدا خدمت موردنظر خود را در اپلیکیشن شیراز سرویس بیابید و مراحل درخواست سفارش را طی کنید. پس از گذشت زمانی کوتاه یک متخصص که ارائه دهنده آن سرویس باشد و در محدوده مورد نظر آماده ارائه باشد به شما اعلام آمادگی می‌کنند. سپس با توجه به امتیاز متخصص وی را تأیید را رد نمایید. در صورت رد متخصص، فرد دیگری به شما اعلام آمادگی خواهد نمود تا نهایتاً متخصص مورد نظر را شناسایی فرمایید. متخصص در زمان و محلی که شما تعیین کردید، حاضر می‌شود و کار را انجام می‌دهد. پس از اتمام خدمت، می‌توانید میزان رضایت خود را از کیفیت انجام‌شدن خدمت در اپلیکیشن ثبت کنید.

شیراز سرویس در کدام شهرها فعالیت دارد؟

شیراز سرویس در حال حاضر تنها در شیراز فعالیت می‌کند؛ اما در آینده حوزۀ فعالیت خود را به نقاط دیگر ایران نیز گسترش می‌دهد.

متخصصان شیراز سرویس بر اساس چه معیارهایی انتخاب می‌شوند؟

همۀ متخصصان شیراز سرویس نه تنها از لحاظ مهارت‌های فنی، بلکه با توجه به اخلاق و آداب مشتری‌مداری و نداشتن سوء پیشینه، بررسی و انتخاب می‌شوند.

آیا نیازی هست که برای انجام‌شدن کار وسیله‌ای خریداری کنم؟

داشتن ابزار کار از وظایف متخصص است، لیکن متخصص شیراز سرویس موظف به تأمین قطعات مورد نیاز شما نیست، مگر اینکه شما بخواهید. قیمت قطعی نیز با توجه به فاکتور تهیه ‌شده توسط متخصص تعیین می‌شود.

شیراز سرویس چگونه مرا با متخصص مناسب ارتباط می‌دهد؟

خدمات در شیراز سرویس در قالب سه لایه ی 1) سرگروه اصلی 2) زیر گروه و 3)عنوان خدمات طبقه بندی گردیده است و سعی شده خدمات به حد کفایت ریز شده باشند تا متخصصین منطبق با آن ها به شما معرفی شوند از طرف دیگر محدوده های ارائه خدمت نیز قبلاً توسط استادکارها تعیین شده است و صرفاً متخصصانی به شما معرفی می شوند که در منطقه مورد نظر آماده ارائه خدمت باشند.

آیا در تعیین‌کردن متخصص، حق انتخاب دارم؟

بله. شیراز سرویس مناسب‌ترین متخصصان مربوط به خدمت موردنظرتان را به شما معرفی می‌کند، انتخاب نهایی با شماست.

چگونه با متخصصانی که برای انجام‌دادن کار اعلام آمادگی کرده‌اند و همچنین با متخصصی که انتخاب کرده‌ام تماس برقرار کنم؟

پس از تأیید متخصص توسط شما برای ارتباط با متخصصان، روی درخواست خود در قسمت سفارش های تأیید شده، در اپلیکیشن کلیک کرده و با لمس آیکون تماس، با متخصص تماس حاصل کنید.

اگر متخصص به تماس‌های من پاسخ نداد، چه کار کنم؟

درصورتیکه متخصص تا یک ساعت قبل از زمان تعیین‌شده برای انجام خدمت به تماس‌های شما پاسخ نداد، با پشتیبانی شیراز سرویس تماس بگیرید.

چگونه نظر خود را ثبت کنم؟

پس از اعلام انجام خدمت توسط متخصص، می‌توانید نظر خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و میزان رضایت خود را با امتیازدهی بیان نمایید. این نظرات و امتیازها برای مشتریان بعدی نیز نمایش داده می‌شود و به انتخاب آن‌ها کمک می کند.

چگونه متخصص خود را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر متخصصی که قبلاً انتخاب کرده‌اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجدداً درخواست جدید ثبت کنید تا پس از دریافت پیشنهادها، متخصص جدیدی انتخاب کنید.